Bijna vertrokken - Reisverslag uit Brussel, België van dekeymolens - WaarBenJij.nu Bijna vertrokken - Reisverslag uit Brussel, België van dekeymolens - WaarBenJij.nu

Bijna vertrokken

Door: webmaster

07 Juli 2008 | België, Brussel

Hallo,

om een beetje in kontakt te blijven met jullie, hebben we een weblog geopend. Het adres is : dekeymolens.waarbenjij.nu.Er is geen paswoord.

We vertrekken op 10 juli om 17u25 vanuit Düsseldorf rechtstreeks naar Shanghai, waar we (hopelijk) na een vlucht van 11 uur zullen toekomen. Het tijdsverschil met China is +6 uur.

Tot lees,

Mike.

• 07 Juli 2008 - 21:14

Nicole Ruysschaert:

Ik wens jullie een goede reis; leuk om vanop afstand mee te volgen als voorsmaak! ik land op 21/8 om 1.30am in Bejing waar ook congres zal doorgaan. Nicole

• 08 Juli 2008 - 03:59

Chantal:

Ni Hao,
    Leuk om zo jullie reis te kunnen volgen!
    Geniet ervan,
    chantal

• 08 Juli 2008 - 15:11

Dirk En Vera:

Goede reis en goede moed voor zulk een lange reis met een vliegtuig.Fijn om te weten waar jullie overal zult belanden.

• 08 Juli 2008 - 16:02

Tina & Co:

We wensen jullie een leuke reis en het is plezant om jullie avonturen stap voor stap op te volgen. Wij vertrekken(naar Spanje)op 30/7 en kunnen dus 3 weken volgen wat jullie allemaal meemaken.
    Groetjes Nick, Steffi, Patrick en Tina

• 08 Juli 2008 - 20:01

Veerle En Ward:

We wensen jullie veel plezier op reis. Geniet er maar eens goed van, en vergeet niet om leuke foto``s te trekken he.

• 08 Juli 2008 - 20:22

Marijke En Patrick:

Goede reis!
    We zullen vooral aan het einde van de reis met aandacht volgen of de terugreis tijdig lukt, maar eerst 6 weken genieten, bewonderen en verwonderen gewenst! Veel groeten aan het gezelschap en laat vooral de leuke anekdotes niet weg op de blog!

• 08 Juli 2008 - 20:22

Walter & Annick:

Hallo,

Een heel goeie vakantie en geniet ervan. Wij volgen jullie!

Groetjes,

Walter, Annick
    Eduard, Paula

• 09 Juli 2008 - 09:50

Claudine En Guido,:

Fantastische reis gewenst,we gaan jullie volgen dag na dag.Geniet met volle teugen van dit onvergetelijk avontuur.

• 12 Juli 2008 - 14:49

Mike En Annemie:

Beste vrienden,

het lukt ons niet om hier vanuit Suzhou een berchtje te plaatsen via de normale weg. Blijkbaar wordt na enkele sekonden de verbinding verbroken. Wie weet waarom ? Morgen zullen we het opnieuw proberen vanuit Shanghai. Alles goed hier. Vandaag Suzhou bezocht, Venetie van het oosten, ook met talrijke kanalen enmooie tuinen. Het is wel een tropische hitte hier, meer dan 35 graden, met in de namiddag hevige stortregens.

Vele groetjes,

Mike en Annemie

• 12 Juli 2008 - 20:33

Veerle En Ward:

We weten niet of jullie het al weten maar Nele en Mario hebben een dochter gekregen. Ze noemt Febe. Het is een prachtige meid. We zijn er een drie tal uurtjes geweest. Blijkbaar hebben ze deze link van jullie niet goed ontvagen dus ward zal het in orde brengen en dan kunnen ze jullie meer vertellen. We hopen dat jullie goed genieten van deze reis. Groetjes van ons beide

• 13 Juli 2008 - 06:12

Guido:

In geval van een onstabiele verbinding schrijf ik mijn tekst soms eerst in een off-line programma (notepad bijv) en copy-paste het dan in de weblog. Dat helpt natuurlijk niet als de stroom soms uitvalt, daarvoor moet je de tekst nu en dan eens saven op de pc en dat gaat niet altijd. Een persoonlijke diskette kan hier de oplossing zijn.
    Ondertussen blij te horen dat alles goed gaat, en dat is het voornaamste. Nog veel plezier verder.
    Guido.